FAQ
Pytania i odpowiedzi
Kim jesteśmy?
Platforma zakupowa marketplace wlosomaniaczka.pl to wyjątkowe miejsce, w którym znajdziesz produkty do włosów, twarzy i ciała. W naszym marketplace kupujesz pośrednio lub bezpośrednio od marki, lub oficjalnego dystrybutora marki w Polsce.
Skąd wysyłane są produkty?
Wszystkie marki, które oferują za pomocą marketplace wlosomaniaczka.pl swoje produkty, są z terenu Polski lub działają na terenie kraju. A więc wszystkie produkty są wysyłane z naszego kraju.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Oczywiście, że tak, składając zamówienie, uzupełnij pole nip w formularzu zamówienia. Gdy w formularzu zamówienia znajduje się NIP firmy, automatycznie otrzymasz fakturę.
Jak mogę zapłacić za produkty?
Przy składaniu zamówienia masz dostępne kilka form płatności, między innymi szybkie płatności Blik, znane i lubiane PayU. Za towar możesz także zapłacić przy odbiorze u kuriera
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Każda marka, która wysyła produkty bezpośrednio od siebie, gwarantuje wysyłkę do 48 godzin w dni robocze. Ten sam czas realizacji, czyli do 48 godzin w dni robocze obowiązuje przy realizacji zamówień przez nasz wewnętrzny magazyn wlosomaniaczka.pl
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje należy wysyłać bezpośrednio do marki, która wysłała produkty. Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą produktu składasz ją bezpośrednio do marki obsługującej Twoje zamówienie. Dane teleadresowe znajdziesz na stronie sklepu marki w naszym marketplace i zakładce marki.
Gdzie zgłosić uszkodzoną przesyłkę?
Jeśli Twoja przesyłka została uszkodzona podczas przewozu, koniecznie spisz protokół szkody w obecności kuriera. Stanowi on podstawę do rozpatrzenia reklamacji.
Czy mogę zwrócić całą przesyłkę?
Oczywiście że tak! W ciągu 14 dni od zakupu masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn. Dodatkowo w wlosomaniaczka.pl masz gwarancję zwrotu każdego nieotwartego produktu aż przez 100 dni.